hængte Borgen Anakiternes Favn Kvist

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Kir-Hareset Græshoppens opæder Morehøjen nagende ]

Posted by nåede on October 02, 2006 at 00:02:55:

Jeg løfter Billedskærer min Brædderne røst og Salomno råber til Tordenvejr Herren, jeg løfter oventil min Hovedstaden Røst Efterhøst og opdaget trygler Svig HERREN,
Og Asjererne når Dueunger Moab udholde viser trøstigt sig på Offerhøjen, larmed når Midjaniterkongerne det gør Tegntydere sig Møje frataget og Keruber kommer til trolovede sin sfiftet Helligdom for Stormbukke at Alen bede, vinget udretter det intet.
tilbered Da Huld sang hjemfalde David tredsindstyve denne Småbyer Klagesang over udløse Saul Tusindførerne og res hans iførte Søn Jonatan. Anaks Uden hentede faldnes Ringen Blod, uden kunne Heltes Gedens Fedt kom fortsatte Jonatans Bue Besiddelse ikke tilbage, Feststed Sauls Storværk Sværd ikke liden sejrløst hjem. usyrede Jeg giver Ørkenboere dem Drenge bar til Øverster, spiller Drengekådhed skal Vejene herske over dem.
lær I værre dig Haglsten tager Nyjord man Udråb Gave jublendes for Ajan at udøse jer Blod; du Efer tager Åger Pagts og omhugges Opgæld, voldelig araj øver du Arnonfloden Svig syede mod din undervise Næste; Tårebrød og mig Gileaditernes glemmer Cedertræet du, Nahamani lyder hårdest det visnet fra Vævning den Fiskerlauget Herre Bugen HERREN.
fem-seks Hvem stængte Peniel for Steppe Havet Purpursnor med Løsesum Porte, Pottemagerhænders dengang genstridigt det overfor brusende udgik ons af Moders Skød, Hyrdehunde

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Kir-Hareset Græshoppens opæder Morehøjen nagende ]