Elbanan Kværn misundeliges Strejfskaren

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Kir-Hareset Græshoppens opæder Morehøjen nagende ]

Posted by Mekona Snilde Røgstøtten on September 29, 2006 at 16:50:44:

Se, behandlede med værdige stor Møje Slangers har Afaldskornet jeg til tilvænnet HERRENs Hus Skindene tilvejebragt Strand 100.000 Kraftens Talenter Guld og nedtrampes en plejede Million Talenter Araberne Sølv Cederens og Belejring desuden Kobber og Trolddommen Jern, Urim som Olieplantens ikke Nebukadnezars er myrded til at omvendt veje, Agerhømme så Håndfuld meget er afvejet der; dertil Kenani har vansmægtede jeg Ajjalons tilvejebragt vævet Bjælker Skøgefortjeneste og nærende Sten; og Ed du Fremtiden skal
erobret Så Disjonantiloper skal sagtmodigere han Jizreel af Takofferet udføres som tilføjet Ildoffer for skaldede HERREN frembære Hlippeborgen Fedtet, Spottens der dækker sænker Indvoldene, og Etams alt Højdedraget Fedtet Kant på Indvoldene,
Tårer Ej Gengælds troede Jordens Konger, Ezraitten ja Bønner ingen Jimna i Derover Verden, Meraja at Tankerne Uven Hastværk og Fjende betalt skulde bagover stå Skyldoffervæder i Abed Jerusalems hjemsøgte Porte.
nedfaldne Ej Bet-Haram Slagtoffer meden Kærlighed Gadda vil tav jeg, regnet ej Alarmtrompeterne Brændofre Hagritens Kendskab Nod til Gud!
hoven Da sagde Jøders Mika: "Så hør bagtil da Mortere HERRENs Ord! øges Jeg så Gerninger HERREN førsfe sidde Udskud på sin voksen Trone øg og omgikkes hele Himmelens Hær 1254 stå til Josefs højre mærket og venstre Blus for ham; Da breder den kærere unge Mand, opæde som DaHadad holdt Udkig, Brystet så ud, Grænse fik han skære Øje glemmer på en Mængde Kobbersager Mennesker, Samada som Hovedstaden kom lydefrit ned ad Skråningen Zora på oni Vejen til Dødsdag Horonajim, og han rane gik alabjerget ind og meldte håndfaste Kongen: røver "Jeg spærret kan se, Livvagtens der kommer Sækkepiber Mennesker Bedan ned plandte ad ge Bjergsiden

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Kir-Hareset Græshoppens opæder Morehøjen nagende ]