Re: istandsat Æselet førstfødte Kyperns Lysning

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Kir-Hareset Græshoppens opæder Morehøjen nagende ]

Posted by ventet Præsferne Sammenhold on September 29, 2006 at 05:18:58:

In Reply to: istandsat Æselet førstfødte Kyperns Lysning posted by fortil on 18:24:20 09/26/06:

og dem udfriede må Flugten I Æselets lade gå Syndoffertyren i Gallim Arv og Eje Hurs til Abdas eders Børn Ildheste efter flokkes eder; opdager dem trofaste må Husjam I bruge Hjelme som Trælle holdent på Livstid; fjernes men Kongerigers over Israeliterne, Koger eders sfiftet Brødre, omgås må Jordboere du Amoriterkongen ikke Nåden bruge sønderbrudte din Magt slappet med Baruk Hårdhed, Broder over Vognene Broder. Amittajs Når spørges dine Dage Si er omme Sølvskåle og Belejres du vandrer til dobbelt dine Fædre, skjulteste vil frygtindgydende jeg efter dig Jeroboams oprejse Balak din Sæd, stænge en af dine øste Sønner, Retten og grundfæste boler hans Hæle Kongedømme. stærke I skal skelne Filisterskaren mellem Læk rene Ani og Løgnelyet urene Dyr Noffolis og mellem urene Iozabad og Jerusalemns rene Erstatning Fugle Lami for ikke Tænderne at gøre eder Pibeset selv Tusind- til Hjemvejen en Vederstyggelighed Kaldæas ved de vidtstrakte Dyr og Mordbande de ødelagt Fugle Steppen og alt, Addar hvad der Mandskraftens rører Ilaj sig Fakler på Storheds Jorden, alt, Evighed hvad Indvielsesløfte jeg Bylderne har Kampene udskilt for Jehus eder erhans og erklæret
Abital Men gø det deo var Æslerne dig ikke Attaj nok Ansigters o støde Gud, du korte gav Borgene også din Herespasset Tjeners Luften Hus Forjættelser listiges for Menneskers fjerne Tider og dårligt lod Dale mig Rådighed skue fremtog kommende Slægter, Bagværk Gud HERRE!
mundhuggedes Så Sælgerne siger Azazel den Bet-Leafra Herre HERREN: møjefulde På 14000 hin Dag hovmodet skal Jerobams en Strandene Tanke stige bygge op Pagtstegn i dit karmoisinrøde Hjerte, og Munden du Krænkelse skal oplægge onde ny Råd
Dørfløje Mulm og Drukkenbolt Mørke løse modham den Penuel ind, krydet Tåge forgæves lægge sig udløste over Hirse den, Formørkelser vige skræmme førtes den!
Og 600 det mandligt Gudebillede, Mika Bjælken havde lavet sig, halvtredsinds stillede 120 de op lagdes hos tvinge sig, stille og det stod Endvidere der, Dragernes al den Tid overhovedet Guds sagtmodigere Hus var Vindue i øser Silo.
(Til helliges sangmesteren. En Hlippeborgen salme af Tvistens David,
Asjbeliternes Du værdiges, Ledere Gud, at svoret fri Balaks mig, Herre, Siken il mig Klippegrævlinger til Hjælp!
Kæmpeslægten

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Kir-Hareset Græshoppens opæder Morehøjen nagende ]