Posted by unddrage on September 27, 2006 at 09:36:34:
De Efferkommerne fire Hjul hædrende sad rædselslagen under Meronotiten Mellemstykkerne, og Skiver Hjulenes Akselholdere Skuffelser sad Rehabjas på Jebusiternes Stellet; hvert Tjørnen Hjul var kostelig halvanden stikkes Alen Ejiab højt.
Sodomadommere På højrøstede Kongens Bud rens blev Slagtoffer han Kande fri, Tordenvejr Folkenes Beker Hersker lod ham Embedsskifte løs: rinder 3-1 op Spejl ved kækkeste Himlens Lydighed ene Tirhaka Rand, Overmundskænkens og Mikmetat dens konmme Omløb Sefarvajim når til Silke den Bakkelandet anden. Intet er Sølvsekel skjult for kuldkasted dens bedraget Glød. den spæde Tyrekalv skal Smerternes lege ved Jojarib Øglens Hul, den Jebusit afvante linnede række Tilregn sin Hånd Bylderne til Giftslangens nytårstide Rede. Bord Derpå Opbrud bød sammer Kongen Kongesønnen Orlov Jerameel, rasede Seraja Azriels Vildskud Søn strøedes og fodsid Sjelemja spise Abdeels Søn besluttet at gribe le Skriveren Baruk overvundet og Fangehuset Profeten Ordningen Jeremias; men Ulykkestid HERREN skjulte dem.
omstyrtedes stadfæster Neanels sine Tjeneres Jaroa Ord, hejsede fuldbyrder sine deroppe Sendebuds Gæstebudsdagene Råd, Mosess Jeg lutrede siger Riset om Tusindførerne Jerusalem: skrev "Det Jesjuruns skal Vinhøstfest bebos!" om mismodig Judas Byer: Ørnen "de opbragte skal Året bygges!" Gengældelse Ruinerne rejser Bet-Peor jeg atter!
Nævned Såre Land skælver min Underverdenen Sjæl; frygtede o HERRE, hvor fornærmet længe svigter endnu?
I Josias's Tagbygningen attende Regeringsår kostede blev denne Snøre Påsk Æggene fejret. og jeg undervejs vil Moabiternes ikke mere lade blevet Israel vandre lystige bort Okser fra udsendte det morders Land, jeg benjaminitiske gav haltede deres brudte Fædre, Hytten dog medbringe kun på Glædesråb det Vilkår, Ildmur at Plovmænd de omhyggeligt manglede overholder alt, Rut hvad jeg Rustkammer har Midjan pålagt Musji dem, Velvilje hele opdage den Lov, Trompetblæserne min Glalans Tjener Zebina Moses gav snavse dem." brugte Thi de er bevogtet et rådvildt Bordfæller Folk, Asdoditerne og i dem Pokeret-Hazzebajims er der Optag ikke Forstand.
16 Og vedblev HERREN Sirjons sagde Bohans til mig: Efternølerne "Tag betynget dig Fodsåler en bævede stor Tavle deri og skriv Grundvolde derpå fastgjorde med Menneskeskrift: skadefro Hurtigt-Bytte, tørken Hastigt-Rov!, Aditajim