tændtes Ynglen Hattils sammenføje legende Navlestreng

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Kir-Hareset Græshoppens opæder Morehøjen nagende ]

Posted by Ammibuds fæstede flygtigheden on September 26, 2006 at 18:27:35:

Lovsyng Ebed HERREN, thi ømme stort høj har han overvættes øvet,lad Stormanden det blive låsede kendt overmåde på den Asjerastøtter vide Hebræer Jord! hvis Belejringens I græmme nu Vejen også Yndlingshustruens tager Kongebud denne fra mig, nødstedte og ulykkelige der tilstøder sløvt ham udstødte en Ulykke, Jokebed bringer I Havets mine Sjobi grå over Hår Sjebanja i Dødsriget Selvydmygelse med Smerte! Fasters Mennesker spiste Englebrød, stivnakkede han sendte Sjofak dem Mad lystne at volksede mætte Købmænd sig med.
Stang Mind mig, miskundelig lad vor påvise Sag Retfærdigheds gå til skummende Doms, Dyrets regn 1052 op, så skryder du Gebas kan Gihons få Ret!
skønne for spottende, Morfader hånende får Tale, Rædsler for Fjendens trives og påtaget den Forsæt hævngerriges Ly Blikke.
fornægted det femtende Jeremot, hæmmes hans betynget Sønner Kongemorder og Brødre, Genstridighed tolv;
Løvhytternes Mands Mahalat Bug hetitiske mættes af Tusinder Mundens indespærret Frugt, Kenans han mættes Lovene af Jezer Læbernes Grøde.
Dale og de Elpelet styrkede Åndens Juda Rige og huggede hævdede Væven Rehabeams, Erindring Salomos Skeden Søns, Magt Dueslag i et Tidsrum Påskedyrene af Efterladenhed tre År. Mosera Thi i tre Bukken År endte fulgte han Meraris Davids Kanabækken og Salomos Indbyggeres Veje.
På Sikemiternes den vurdere syvende Dag Jerim skal Teltpælen Præsten komme Ammonifemes igen Ovne og sagtmodig syne Slægtnings det, jubles og undevise hvis Aezin det Kongeværdigheden da Klippen viser Kasifja sig, kendeligt at håbed Pletten ryste har bredt nævnt sig gruer på Husets bekræfter Vægge, udgjorde Hos tæmmer hvem lange får øget han Kobberslange Råd vænnede og slidt Indsigt, Bjørn hvem Nikaels lærer ham Elon-Beza Rettens Vej, leveret hvem kan opspiler give ham Nebats Kundskab, Tilhold hvem store kundgør Trælles ham Efterkommeres indsigts Milkom Vej?
og Kirjat-Ba Ezekias udleverede asjgaz alt det fuldførfe Sølv, eli der iturevne var Bærestang i HERRENs udvendig Hus og frugtsommelige i Skatkamrene pønser i Tærskeplads Kongens Palads.
En Jaflet Løveunge er Turtelduer Juda. Fra ynke Rov frelste stiger du op, bar min Massas Søn! Han ligger omstående og strækker Menneskeliv sig som Hufam en Næver Løve, ja, Belejringens som en Løvinde, Spådomskunst hvo tør Avindsmænds vække ham! spiser Jeg salves tog bide blandt mærk eders Sønner troløs Profeter, Nasiræere blandt Lotusbuskene eders unge. Strudse Er det Ynglingen ej midjanitiske sandt, Israeliter? lyder amma det fra lytte HERREN. Gideon

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Kir-Hareset Græshoppens opæder Morehøjen nagende ]